نکاتی برای حفظ سلامت مژه ها
 
تفریح و سرگرمی

نکاتی برای حفظ سلامت مژه ها
هر چند داشتن مژههایی زیبا برای تمامی زنان جذاب است اما رعایت چند نکته نه تنها میتواند به زیبا ماندن بلکه به سالم ماندن مژهها و چشمها کمک کند.
این چند نکته عبارتند از:
هر چند وقت یک بار برس ریمل خود را با آب و صابون خوب بشویید و آب بکشید.
هرگز درداخل اتومبیل در حال حرکت ریمل نزنید چون امکان دارد نوک برس وارد چشم تان شود.
در صورتی که ریمل شما خشک شد، در آن را محکم ببندید و داخل آب داغ بیندازید.
میتوانید از یک قطره روغن بادام شیرین داخل تیوپ آن نیزاستفاده کنید اما توصیه میشود وقتی چهار ، پنج ماه از استفاده ریمل گذشت یا خشک شد، آن را دور بیندازید.
ریمل از موادی درست میشود که به راحتی به باکتری و انگل آلوده میشود. پس اجازه ندهید کسی جز شما از وسایل آرایشی تان استفاده کند.
در صورتی که شما دچار التهاب و حساسیتهای پوستی هستید، توصیه میشود به طور مداوم از ریمل استفاده نکنید چون ریمل برای شما اسباب تسریع ریزش مژه را فراهم میکند.
هرگز مژههایتان را نکنید یا کوتاه نکنید. چون رشد مژه نسبت به سایر موهای بدن بسیار کندتر است.
سعی کنید تا حد امکان از فرمژههای آهنی استفاده نکنید بلکه انواع پلاستیک را خریداری کنید.
همیشه بلافاصله پس از اینکه از حمام بیرون آمدید، از فرمژه استفاده کنید چون وقتی مژهها با آب گرم خیس شده باشند، راحت تر و زیباتر بر میگردند و نمیشکنند.

می توانید به جای استفاده از فرمژه که اگر به صورت ناشیانه استفاده شود، میتواند سبب شکسته شدن و ریزش مژهها شود، از انگشت تان کمک بگیرید.
ابتدا دست تان را بشویید و سپس به طور دقیق پس از آنکه ریمل زدید، انگشت تان را روی ریشه مژهها از پایین قرار داده و به سمت بالا فشار دهید تا زمانی که ریمل خشک شود.
مژه مصنوعی را تا حد ممکن دو بار استفاده نکنید، اما در صورتی که تمایل دارید، توصیه میشود مژه را برداشته لای دستمال آغشته به الکل بگذارید و آن را به طور کامل تمیز کنید سپس آن را با باد خشک کرده و در جای تمیز قرار دهید.


راه حل ساده برای داشتن مژههایی بلند و جذاب
در نظر زنان هیچ چیز زیباتر از چشمانی با مژههایی پرپشت و فرخورده به سمت بالا نیست اما در صورتی که مژههای شما نازک، صاف یا کمپشت است، اعتماد به نفس خودتان را از دست ندهید. قرار است روشهای موثر در عین حال درست را برای زیباترشدن چشمانتان به شما معرفی کنیم… بهترین روش برای اصلاح شکل مژهها استفاده از ریمل است. سعی کنید ریمل را از شرکتهایی تهیه کنید که اصول بهداشت و سلامت را در ساخت لوازم آرایش خود رعایت میکنند چون ریمل مایع است و تماس نزدیکی با چشم شما دارد. پس از آنکه مارک ریمل خود را انتخاب کردید باید به هدفتان توجه کنید. اگر میخواهید مژههای شما حالت خمیدگی خود را بیشتر نشان دهند تنها کافی است ژل یا ریملهای حالتدهنده تهیه کنید. این ریملها حاوی مواد پلیمری و یک برس ایدهآل نازک و گرد برای حالت دادن به مژهها هستند. اگر میخواهید مژههایتان پرپشتتر به نظر برسد باید از ریملهای حجمدهنده که حاوی ذرات ریزی شبیه به براده آهن هستند، استفاده کنید و در صورتی که قد مژههای شما کوتاه است، ریمل بلندکننده بگیرید. به رنگ ریمل هم دقت کنید. ریمل مشکی برای تمام چشمها مناسب نیست. گرچه در مهمانیهای شب ریمل و خط چشم مشکی زیبایی خاصی دارد ولی در طول روز برای داشتن آرایشی طبیعی، خط و ریمل قهوهای تیره پیشنهاد میشود. بسیاری از خانمها علاقه دارند چشمانشان بازتر به نظر برسد. فرمژه تنها دستگاهی است که با فرکردن و حالت دادن به مژهها این امر را امکانپذیر میکند. برای آنکه بتوانید به درستی از فرمژه استفاده کنید، جلوی آینه بایستید. پلک بالا را با دستتان باز کنید و به سمت بالا بکشید. مژهها را داخل دستگاه ببرید و فشار دهید. برای آنکه مژهها بهتر حالت بگیرند، میتوانید دو لایه ریمل بزنید و تا هنوز ریمل خشک نشده از فرمژه استفاده کنید. در صورتی که مژههای شما بسیار کوتاه باشد، فرمژه تاثیری نخواهد داشت. برای گرفتن نتیجهای بهتر میتوانید پیش از استفاده از فرمژه آن را با سشوار کمی گرم کنید تا مانند اتو عمل کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, :: 12:17
ساحل

درباره وبلاگ


با سلام به بازدید کنندگان عزیز من سعی کردم در این وبلاگ از هر موضوعی مطالب جالب ارائه دهم تا مورد توجه شما قرارگیرد، انتظار میرود تا با پینهادات و نظرات سازنده شما دوستان گرامی مرا در انتخاب موضوعات راهنمایی کنید و هر آنچه را که می پسندید بنویسم . با آرزوی موفقیت همه شما یا حق
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس saranj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.